Tulajdonosunk és munkatársaink megrendelői oldalon szerzett szakmai és vezetői tapasztalattal, felsőfokú angol és német nyelvismerettel, továbbá a magyar és nemzetközi médiában szerzett szakma jártassággal rendelkeznek.
Legfontosabb értékeink: gyorsaság, pontosság és rugalmasság. Ezek az értékek az ügyfeleink számára is kézzelfoghatóak, ügyfeleinket a Salesforce.com CRM-rendszer használatával szolgáljuk ki, munkatársaink a legfejlettebb hazai és nemzetközi megoldásokat alkalmazzák.
A társaság 2010. szeptember 15-ével csatlakozott a svájci Shepard Fox nemzetközi ügynökségi hálózathoz, amelynek révén 32 európai, ázsiai és dél-amerikai nagyvárosban van jelen.
Büszkék vagyunk arra, hogy az ügynökség az elmúlt években több alkalommal is bekerült a hazai TOP10 PR ügynökségek közé és számos rangos szakmai díj (PR Prizma, Sándor Imre Díj) birtokosa.
Legyen szó a kommunikáció stratégiai vagy napi szintű gyakorlati kérdésről, mi ott vagyunk. Segítünk megszerezni a fontos piaci információkat, vezetői döntéseket megalapozó kutatásokat és háttér-elemzéseket készítünk.. Bővebben
Nem közleményeket, hanem történeteket gyártunk. Olyanokat, amelyeknek van hírértéke és érdekesek a célcsoportok számára…
Bőveben
Mindent egy helyről – ügyfeleinknek grafikai, webtervezési és mozgókép-gyártással kapcsolatos szolgáltatások teljes köre áll a rendelkezésre. Cégek számára reklám és pr-filmeket, video podcastokat és belső motivációs filmeket készítünk… Bővebben
Szeretjük a kreatív, egyedi, örömteli és élményekben gazdag rendezvényeket. A klasszikus programelemektől a különleges elképzelések kidolgozásáig mindig alkalmazkodunk ügyfeleink igényeihez és vállalati kultúrájához… Bővebben
Az emberek sokkal inkább és előbb döntenek személyiségek és ötletek mellett, mint termékek és szolgáltatások vásárlásáról, ezért a személyes márka kialakítása elengedhetetlen a cégtulajdonosok, vezetők számára… Bővebben
A közösségi médiumok, mint amilyen a Facebook, az Instagram, a LinkedIn és a Youtube, ma már meghatározó platformjai a kommunikációnak. A tartalom megfelelő kiválasztása, előállítása és célzott publikálása… Bővebben
Fontos, hogy mi jelent meg a médiában? Számít a kommunikáció hatékonysága? Látni akarja a versenytársai kommunikációs aktivitását?
Bővebben
A nyilvánosság előtti szereplés nem könnyű feladat. Egy jól sikerült cégvezetői interjú vagy televíziós szereplés azonban gyakran többet ér, mint egy költséges reklámkampány. Bővebben
Díjak: 2017 - Kreatív PR Prizma 1 Arany és 1 Bronz díj (Pénzügyi kategóriában és PR-vezérelt integrált kampány
0 Comment - 2018-05-16Díj: 2015 - MPRSZ Sándor Imre PR díj (Kommunikációs kampány kategória) Feladat Az Autistic Art (AA) egy dizáj
0 Comment - 2018-05-16Díj: 2014 - MPRSZ Sándor Imre PR díj – fődíj (Hírnévmenedzsment kategória) Feladat A feladat a Sanoma Med
0 Comment - 2018-05-16