A K&H lett az év biztosítója

2017-11-21

Újabb elismerésben részesült a K&H Biztosító: a társaság lett ugyanis az Év biztosítója verseny szolgáltatási kategóriájának győztese. A Biztosítás.hu alkusz cég által szervezett versenyben 50 ezer ügyfél szavazata alapján választották ki a nyerteseket.

Díjat nyert a K&H Biztosító: a Biztosítás.hu biztosításközvetítő cég által szervezett Év Biztosítója versenyben a szolgáltatási kategóriában a K&H Biztosító lett az első. A versenyben a magyarországi vagyon- és felelősségbiztosításokat kínáló biztosítókat értékelték az ügyfelek, akik egy hónapig szavazhattak a legjobbakra, a verseny során 50 ezer szavazat érkezett.

Kaszab Attila, a K&H vezérigazgató-helyettese, a nem-életbiztosításokért felelős vezetője elmondta: „Az Év Biztosítója versenyen a K&H évek óta dobogós helyezést ér el. A szolgáltatási kategóriában elért első helyezés jól mutatja ügyfélközpontú stratégiánk sikerét, hiszen a K&H célja, hogy az ügyfelei érdekeit szem előtt tartva könnyebbé és gördülékenyebbé tegye a mindennapi pénzügyek intézését, de ha arra van szükség, akkor tanácsot adjon, hogy ügyfeleink a lehetőségek közül valóban a helyzetüknek legmegfelelőbbet választhassák, okosan döntsenek”.

A K&H Biztosító az év első 9 hónapjában ügyfélközpontú stratégiájának és elkötelezett értékesítőinek köszönhetően mind a nem-élet üzletágban, mind pedig a rendszeres díjas életbiztosítások tekintetében túlszárnyalta a piac teljesítményét, éves összehasonlításban 18, illetve 11%-os növekedést elérve.

 
 
 

Tények

  1. Díjat nyert a K&H Biztosító: a Biztosítás.hu biztosításközvetítő cég által szervezett Év Biztosítója versenyben a szolgáltatási kategóriában a K&H Biztosító lett az első.

 
 
 

Kaszab Attila, a K&H vezérigazgató-helyettese, a nem-életbiztosításokért felelős vezetője elmondta: „Az Év Biztosítója versenyen a K&H évek óta dobogós helyezést ér el. A szolgáltatási kategóriában elért első helyezés jól mutatja ügyfélközpontú stratégiánk sikerét, hiszen a K&H célja, hogy az ügyfelei érdekeit szem előtt tartva könnyebbé és gördülékenyebbé tegye a mindennapi pénzügyek intézését, de ha arra van szükség, akkor tanácsot adjon, hogy ügyfeleink a lehetőségek közül valóban a helyzetüknek legmegfelelőbbet választhassák, okosan döntsenek”

 
 
 

K&H Csoport

 
 
 

Kapcsolódó letöltések